8 Temmuz 2013 Pazartesi

Mustafa Durdu mu ?

Pek saygıdeğer zat'ı muhterem,
İnsandan bozma tuhaf şey, 
Sözüm sana.
Bu maili neden atıyorum bilmiyorum, ama senin de o yazıyı neden yazdığını bilmediğine eminim.
Soruyorum Gulyabani'den 5 dakika önce doğmuş şey,
Kim camide içki içmiş,
Kim camide grup seks yapmış?
Caminin imamının açıklamalarını okumadın sanırım.
Adam diyor ki ''bir kişi elinde şişeyle geldi ve şişeyi her yere koydu ve fotoğraf çekti''
Varsayıyorum ki sen gazeteci (!) olmuşsun, belli bir tahsili elde etmiş olacağını düşünüyorum.
Yani göreceli olarak kimine göre kafanın bir tık daha fazla çalışması gerek benim kanımca.
Öyle olduğunu umut ederek sorularım ve açıklamalarıma devam ediyorum.
Söyle bana maymunla insan arasında kalmış, Darwin görse ''Arşimet'in yanına koşup Evraka evraka'' diye bağırmasına sebep olabilir nitelikteki mahluk,
Bir kişinin elinde şişeyle camiye girip orada burada fotoğraf çektirmesi sen de manipülasyon amacı güdüyor mudur gütmüyor mudur?
Ayakkabılarıyla camiye giren insanlara gelince, kapının önüne biber gazı atarlarsa nefes almaya ihtiyacı olan insanlar can havliyle içeri mi doluşurlar yoksa ayakkabılarını çıkartmaya mı çalışırlar?
Ya da şöyle sorayım, sen hayatında hiç biber gazına maruz kaldın mı ki ahkam kesme münasebetinde bulunabiliyorsun ?
Grup seks dediğin olayı ise baban anneni de içlerinde barındıran 4 tane zevcesiyle yapıyordur ya da yapmıştır diye tahmin ediyorum.
Biraz açık konuşuyorum, zira anlayacağını düşünmediğimden, kusura bakma.
Demişsin ki bunlar CIA'in çocukları ! =))
Gülüyorum kusura bakma, 
Sinirimden de gülmüyorum yanlış anlama ama.
Beyin yerine kavrulmuş leblebi taşıyan insan görmemiştim daha önce ona gülüyorum.
''Mustafa Kemal'in askerleriyiz'' diye bağıran bir topluluğu CIA'e bağladın ya.
İnanılır gibi değil.
Sizin o farzı Kabe'ye doğru kıldıktan sonra Sünnet'i Pensilvanya'ya doğru kılmanıza sebep efendiniz var ya,
Sor ona kim CIA ajanı kim değil bilir hepsini.
Anlamıyorum, neyin provakasyonundasın?
Kimi kime kırdırmaya çalışıyorsun?
İnsanlar barışı gaye edinmişken, senin gibiler ne amaca hizmet ederler? 
Ya da kime?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder